Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami w dogodny dla Ciebie sposób.
ul. Przykładowa 123
00-001 Warszawa
Polska
+48 22 123 45 67 (Infolinia główna)
+48 22 987 65 43 (Obsługa szkód)
kontakt@oc-wpunkt.pl
pomoc@oc-wpunkt.pl (Wsparcie techniczne)
Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 18:00
Sobota: 9:00 - 14:00
Niedziela: Zamknięte
Parking dostępny dla klientów na miejscu. Wjazd od ul. Przykładowej.
Przystanek autobusowy "Centrum" (linie 175, 178, 504) w odległości 100m.
Biuro znajduje się na 3. piętrze. Budynek posiada windę i jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące kontaktu z nami
Na wiadomości e-mail odpowiadamy zazwyczaj w ciągu 24 godzin w dni robocze. W przypadku bardziej złożonych zapytań czas odpowiedzi może wynieść do 48 godzin. Jeśli sprawa jest pilna, zalecamy kontakt telefoniczny z naszą infolinią.
Tak, nasze biuro jest otwarte dla klientów w godzinach pracy. Jednak w celu zapewnienia najlepszej obsługi zalecamy wcześniejsze umówienie spotkania telefonicznie lub przez formularz kontaktowy. Dzięki temu będziemy mogli odpowiednio przygotować się do spotkania i zarezerwować dla Państwa wystarczającą ilość czasu.
Na spotkanie dotyczące ubezpieczenia samochodu prosimy o przygotowanie: dowodu rejestracyjnego pojazdu, prawa jazdy, dotychczasowej polisy OC (jeśli była), oraz dokumentu tożsamości. W przypadku ubezpieczenia mieszkania: dokument potwierdzający własność lub najem, informacje o powierzchni i wyposażeniu mieszkania oraz dokument tożsamości.
Szkodę można zgłosić telefonicznie pod numerem +48 22 987 65 43, poprzez formularz na naszej stronie w sekcji "Zgłoś szkodę" lub osobiście w naszym biurze. Potrzebne będą: numer polisy, dane uczestników zdarzenia, opis okoliczności powstania szkody oraz dokumentacja zdjęciowa (jeśli jest dostępna).
Tak, nasi konsultanci są dostępni pod numerem +48 22 123 45 67 i chętnie pomogą w wyborze odpowiedniego ubezpieczenia. Możemy przeprowadzić pełną analizę potrzeb i przedstawić najlepsze oferty dostępne na rynku. Cały proces zakupu polisy można również przeprowadzić telefonicznie.
Nasi eksperci są dostępni, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania dotyczące ubezpieczeń.